niedziela, 25 sierpnia 2013

1.Witajcie!-Parę słów o tematyce mojego bloga.

1.Witajcie!

Witam Was serdecznie na moim blogu. Jak tytuł podpowiada blog będzie głównie o tematyce kulinarnej ale też troszkę o innych nie kulinarnych sprawach. Sam tytuł odnosi się do mojego życia, które toczy się własnie między kuchnią a calą resztą świata.Jestem pasjonatką kuchni i wszystkiego co się z nią wiąże więc jak w życiu tak i na blogu skupiam się głównie na tematyce kulinarnej.Jednak czsem wyglądam poza kuchnię na tą resztę świata, bo ogólnie należę do osób ciekawych świata. Dlatego też od czasu do czasu będę pisać nie kulinarne posty, tak dla rozrywki od kuchni.
Zamierzam na tym blogu umieszczać posty z przepisami na różne dania, oceny i testy produktów spożywczych i potraw, porady kulinarne, informacje związane z tematyką żywienia, ale też od czasu do czasu oceny i testy różnych niespożywczych produktów oraz porady i informacje z innych dziedzin.
Mam nadzieję, że mój blog przypadnie Wam do gustu, mimo mnogośći blogów kulinarnych i stanie się inspiracją do gotowania, próbowania nowych smaków, poszukiwania i czytania artykułów związanych z tematyką żywienia oraz testowania różnych produktów spożywczych i niespożywczych.
Pozdrawiam!
Milly4884

3 komentarze:

  1. Witaj w świecie blogowym :) zajrzałam na Twego bloga z ciekawością. Jeśli się nie pogniewasz mam kilka uwag, wynikają z sympatii a nie złośliwości, pamiętam jak sama zaczynałam prowadzić bloga :)
    Zamieściłaś kilka fajnych przepisów, tekst, treść jest konkretna, sensowna i dobrze się czyta. Przytłacza jednak ilość zdjęć praktycznie w tych samych ujęciach. Jakość jak rozumiem spowodowana jest nie najlepszym aparatem, tym bardziej skupiłabym się na poprawieniu tejże a nie na np. pięciu zdjęciach tego samego ale nieostrych.
    Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać i mam nadzieje, że za moje uwagi nie pogniewasz się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, że sie nie obrażam:) To moje poczatki w blogowym swiecie i każda uwaga bardziej doswiadczonych blogerów jest dla mnie cenna, dlatego dziekuję za szczery komentarz:)
      Jesli chodzi o te moje zdjecia, to faktycznie ilość jest duża, ponieważ jak widać mam kiepski aparat i trochę liczbą ujęć próbuję nadgonić tę jakość. Jednak z tego co widzę po publikacji dorychczasowych postów nie wygląda to dobrze, więc chyba jednak zainwestuje w nowy aparat.:)

      Usuń
    2. Cieszę się, że nie gniewasz się :) ja myślę, że może to nie koniecznie musi być mega inwestycja ale spróbuj innych trybów jeśli Twój aparat takie ma. Ja zaczęłam kombinować zeszłej jesieni i efekt aż mnie zaskoczył. I zwracaj uwagę na ostrość, bo komponowania dań itp można się nauczyć obserwując innych :) pozdrawiam cieplutko!

      Usuń